• Facebook
שיווק מטפלים | הנפשות הפועלות – מרחב עסקי למקצועות הטיפול
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
שיווק מטפלים | הנפשות הפועלות – מרחב עסקי למקצועות הטיפול
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
ראשי » מאמרים בשיווק הקליניקה » כך תתגברו על בעיית ה"לא נעים לי" מהמצלמה ותיצרו תוכן ממוקד ואטרקטיבי

כך תתגברו על בעיית ה"לא נעים לי" מהמצלמה ותיצרו תוכן ממוקד ואטרקטיבי

ימית אורבין אפריל 27, 2020 7:50 pm אין תגובות

הכירו את "הסרטונים המדברים", שיעזרו לכם להעביר מסרים אפקטיביים בדרך פשוטה יחסית ובלי שתצטרכו לחשוף את עצמכם למצלמה. איך עושים זאת? כל הפרטים – במדריך הזה

עידן המדיה והאינטרנט מאלץ כיום כל בעל עסק להפגין נוכחות פעילה בפלטפורמות הדיגיטליות השונות. למגמה זו מתווספים יותר ויותר מטפלים, שהשכילו להבין כי באמצעות יצירה ופרסום של תכנים דיגיטליים מעשירים ובעלי ערך, הם יוכלו למנף את פעילותם ולהגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. הדבר נכון שבעתיים בתקופת הקורונה, שבה כורח המציאות מחייב אותנו למצוא דרכים יצירתיות לשמר תודעת קהל.

אז איך נעשה זאת?

אחת הדרכים היא באמצעות יצירת סרטוני וידיאו, המנגישים אתכם לקהל שלכם בצורה הכי מוחשית וקרובה שניתן ובכפוף למגבלות. למרות זאת, מטפלים רבים חוששים ליצור ערוץ שיווקי שכזה, אם זה בשל ההתמודדות הטכנולוגית הכרוכה בו ואם מפאת חוסר הנעימות והמבוכה הקיימת בעמידה ובדיבור מול מצלמה. לעיתים, גם כשאוזרים אומץ לעשות את הצעד ולהתחיל במלאכת הצילום, לאחר צפייה ראשונית בסרטון – חלק גדול מהמטפלים מחליטים לגנוז אותו בשל ביקורת עצמית גבוהה, וכך למעשה מחמיצים שימוש בכלי שיווקי עוצמתי, שעשוי לחולל פלאים בפעילות הקליניקה שלהם.

אז רגע לפני שאתם מרימים ידיים, חשוב שתכירו תוכן מוסרט מסוג אחר, המושתת על טכנולוגיית VSL, או בשמה האחר – "המצגת המדברת". בסרטון מהסוג הזה אינכם נדרשים לצלם את עצמכם, אלא להכין מצגת ולהקליט את קולכם תוך כדי המעבר בין השקופיות, וכך להעביר את המסרים ואת התכנים שלכם לקהל היעד. באופן שכזה, אינכם חושפים את עצמכם ויזואלית, כך שהביקורת העצמית – לפחות בכל מה שקשור למראה שלכם – נחסכת מכם.

אילו סוגי סרטונים תוכלו להכין באמצעות "מצגת מדברת"?

האמת היא, שכמעט כל תחום או נושא טיפולי יכול להיות רלוונטי ביצירת תוכן מהסוג הזה. כך לדוגמה, אפשר ליצור סרטונים המתארים תופעה רפואית או בעיה מסוימת והסימפטומים הנלווים לה, כמו גם מתן טיפים ועצות להתמודדות ולהקלה עם אותה הבעיה. במסגרת זאת תוכלו גם לתת לקהל שלכם מידע על הכלים הטיפוליים שאתם מציעים לשם התמודדות עם הבעיה או הקושי, לצד מידע משלים נוסף. אחרים יבחרו להשתמש בפלטפורמה הזאת כדי לקדם סדנה או הרצאה שלהם, או כל נושא או שירות אחר. המכנה המשותף לכל אלה הוא לספק למטופל הפוטנציאלי מענה ראשוני לבעיה או הקושי שעימם הוא מתמודד, ועל הדרך לאפשר לכם להיחשף לאותם אנשים ולהעניק לכם הזדמנות לצרף אותם לשורת המטופלים שלכם. האמת היא שמדובר ב-WIN-WIN Situation, אז למה לא בעצם?

מה אסור לכלול בתוכן מהסוג הזה?

  • להמליץ על טיפול או על תרופות.
  • לבצע אבחון.

לצד אלה, על כל מטפל לבדוק את החוקים שלהם הוא כפוף בהיבט האתי.

דגש חשוב לפני שמתחילים

יש להכין מראש טקסט כתוב שאותו ברצונכם להקריא ולהקליט. חשוב להימנע מלהקליט תוכן שלא נכתב מראש, כיוון שכך תשמרו על מיקוד, לא תסטו לנושאים שוליים ובהתאם גם תשמרו על הריכוז של הצופים. את הסרטונים שתפיקו תוכלו להוסיף לערוץ היוטיוב שלכם ולשתף בפייסבוק ובאתר האינטרנט שלכם.

אגב, אם קראתם עד לכאן ועדיין לא השתכנעתם שיצירת סרטונים זה התוכן מהסוג שהקליניקה שלכם זקוקה לו, אז שתדעו שמנוע החיפוש של גוגל נותן עדיפות בתוצאות החיפוש לעמודים המכילים סרטונים, כך שאתם זוכים לחשיפה בשיעור גדול יותר, וחשיפה גדולה יותר – כידוע – מובילה ליותר לקוחות וליותר הכנסות.

איך מכינים "סרטון מדבר"?

מכינים מצגת Power-Point עם תמונות וטקסט ומקליטים את עצמנו מקריאים את תוכן המצגת. קיימות מגוון תוכנות הקלטה חינמיות, כמו תוכנת Loom, או פשוט להקליט באמצעות תוכנת ה- Power-Pointעצמה. הסרטון יאפשר לנו לגייס את חוש הראייה ואת חוש השמיעה של הצופים, וכך ניתן יהיה לשמור על ערנות גבוהה מצידם.

כדי להמיר רעיון לסרטון שימשוך את תשומת הלב של הקהל שלכם ויעודד אותו לפעולה, יש לעבוד לפי השלבים הבאים:

  • מאתרים את ביטויי המפתח שאותם הקהל שלכם מרבה לחפש (לדוגמה: איך לטפל בהתקררות?). אפשר לעשות זאת באמצעות ההשלמה האוטומטית בשורת החיפוש של גוגל, כאשר מתחילים להקליד משהו.
  • תמונת המטפל (בעדיפות לתמונה אמיתית מהקליניקה) וכמה תמונות הקשורות בנושא או בסוג הטיפול, לצורך המחשת המסרים.
  • טקסט הצגה עצמית בשני משפטים.
  • ציינו למי אתם פונים ומה התוצאה הטיפולית שאליה אתם מכוונים.
  • לב התוכן שלשמו יצרתם את הסרטון (מתן טיפים בנושא מסוים, הסבר על תופעה ועל הסימפטומים שלה, סדנה חדשה שאתם משיקים ועוד).
  • הנעה לפעולה – מה תרצו שהצופים יעשו בסיום הסרטון? (יירשמו לרשימת התפוצה שלכם, יגיבו בפוסט, ייצרו איתכם קשר וכד').

עם השלמת הסרטון וביצוע התיקונים הנדרשים, מעלים אותו לערוץ היוטיוב שלכם, בצירוף ביטויי המפתח. אם עדיין אין לכם ערוץ יוטיוב, אולי זה בדיוק הזמן ליצור אחד משלכם (נסו, זה לא עולה כסף). לבסוף, כל שנותר הוא לשתף את הסרטון בכלל אפיקי ההפצה העומדים לרשותכם.

לסיכום

מטפלים רבים חוששים ליצור סרטוני תוכן מסיבות שונות ומגוונות. העיקרית שבהן היא ביקורת עצמית גבוהה וקושי להתמודד עם הפן הטכני הכרוך בצילום עצמי ובעריכת הווידיאו. על מנת להתגבר על אלו, מומלץ בחום להשתמש ב"סרטונים מדברים", שיאפשרו לכם להעביר מסרים בדרך משכנעת וללא מאמץ טכני או חשיפה ויזואלית מול המצלמה, שעשויה אף היא להסב לכם אי-נוחות. סרטונים מהסוג הזה קלים יחסית להכנה, ובאמצעותם תוכלו להגדיל את מעגל המטופלים שלכם.

לנוחיותכם מצרפת סרטון לדוגמה ובו הזמנה לוובינר הקרוב בנושא שיווק מקצועות הטיפול

"הנפשות הפועלות" הינו משרד בוטיק לשיווק אנשי מקצוע בתחום הטיפול והרפואה אשר שם דגש על חדשנות בשיווק. שירותי המשרד: פרסום באינדקס מטפלים איכותי ומקודם בארץ ובחו"ל, לימודי קורס לקידום הקליניקה והקמת תשתית שיווק מלאה לקידום וחשיפת הקליניקה

ימית אורבין |להציג את כל הפוסטים של ימית אורבין

יוצרת ועורכת פורטל "הנפשות הפועלות"

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

שירותי המשרד
"התחלה קלה לקליניקה מצליחה" - תוכנית מקצועית לשיווק הקליניקה ולקבלת כלים לקידום הקליניקה באופן עצמאי
תוכנית און ליין "להדליק את האור בקליניקה" – להקמה, שיווק ופרסום הקליניקה
מחשב וקפה
הקמת תשתית שיווק המותאמת באופן אישי למטפל
הרשמה למנוי באתר המטפלים "רוח גבית" - קהילת המטפלים הישראלים בארץ ובתפוצות
מגזין עסקי למקצועות הטיפול
הצטרפות לקבוצת הפייסבוק "רוח גבית" - קהילת המטפלים הישראלים בארץ ובתפוצות
יצירת קשר

"הנפשות הפועלות"

טל'/ווצאפ 058-5800680

hanefashothapoalot@gmail.com

כל הזכויות שמורות – ימית אורבין 2020 – 2014

* התכנים המופיעים באתר הינם להעשרה בלבד ואינם מחליפים ייעוץ מקצועי

* כל הזכויות שמורות לימית אורבין | חל איסור להעתיק את התוכן או חלקים ממנו

Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
WhatsApp chat
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס