• Facebook
שיווק מטפלים | הנפשות הפועלות – מרחב עסקי למקצועות הטיפול
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
שיווק מטפלים | הנפשות הפועלות – מרחב עסקי למקצועות הטיפול
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
ראשי » מאמרים בשיווק הקליניקה » איך לשווק את הקליניקה בחינם – רשימת אמצעי שיווק לפרסום הקליניקה ללא תשלום

איך לשווק את הקליניקה בחינם – רשימת אמצעי שיווק לפרסום הקליניקה ללא תשלום

ימית אורבין פברואר 20, 2020 2:05 pm אין תגובות

כמטפלים עצמאים, חשוב לכם לקדם את הקליניקה שלכם ולהיחשף לקהל המטופלים המתאימים עבורכם כבר בתחילת הדרך, אבל כדי להקים אתר מקצועי, להכין כתבת תדמית לקליניקה, ללמוד לעומק את שיווק הקליניקה או להצטרף לאינדקסים שמקדמים את הלקוחות שלהם, יש צורך בהוצאה כספית. ולכן כדי שיהיה לכם קל יותר לשווק את הקליניקה, הכנתי עבורכם רשימת מקורות שניתן לעשות בה שימוש לצורך פרסום וקבלת חשיפה בחינם, ומבלי להוציא כסף.  

מאת: ימית אורבין

היכן אפשר לפרסם בחינם?

עמוד פייסבוק עסקי – אם אין לכם עמוד כזה מומלץ שתפתחו אחד משלכם, ולמה? כי כשתחפשו את שמכם בגוגל, כנראה עמוד הפייסבוק שלכם יעלה במקום הראשון. ולכן כדאי להשקיע מספר דקות כדי לפתוח דף כזה ולפרסם בו תכנים. תוכן כתוב/ תמונה עם משפט מחזק/ סרטון עם כתוביות וכו'.

https://www.facebook.com/

קבוצות פייסבוק לפי הקהל שלכם – קבוצות לפרסום חופשי/ קבוצות בהן יש יום מיוחד או פוסט מיוחד לפרסום/ קבוצות בהן ניתן להשיב על שאלות באמצעות שיתוף בידע.

קישור לקבוצת הפייסבוק מטפלים – קהילת המטפלים העצמאים

אתר אינטרנט/ בלוג – אתר אינטרנט משדר יותר רצינות ומעביר את המסר שאתם כאן כדי להישאר, והטיפול אינו דבר זמני עבורכם. כך שאם עדיין אין לכם אתר אינטרנט או בלוג משלכם, מומלץ שתפתחו אחד כזה ותוסיפו תכנים שממוקדים במטופלים שלכם. אתר אינטרנט הוא מעין בית לעסק – למעשה הטיפוח של הבית העסקי הזה הוא הפנים של הקליניקה שלכם למי שעדיין לא מכיר אתכם ורק הגיע לאתר שלכם. היום כל מי שמתמצא בצד הטכני, יכול להקים אתר בעצמו או לפתוח בלוג ולהתחיל לכתוב.

https://www.blogger.com

ערוץ תוכן קולי – העולם יעבור לחיפוש קולי, וזה רק עניין של זמן עד שזה יגיע גם אלינו, ולכן ניתן לפתוח קובץ קולי בחינם ולהעלות אליו תכנים שלכם. ברשת השיתוף הקולי "סאונד קלאוד" אתם יכולים לפרסם תוכן קולי בחינם במשך 180 דקות (נכון לכתיבת שורות אלה), ומעבר לכך השירות בתשלום.  

https://soundcloud.com/

ערוץ יוטיוב – הסרטונים הפכו לסוג של "פריט חובה" בכל עסק ולאט לאט אפשר לראות כי גם אנשי טיפול מקימים לעצמם ערוץ יוטיוב לצורך פרסום סרטונים. ניתן לצלם בסרטונים את עצמכם, וכן ניתן להעלות סרטון עם מצגת. מומלץ להוסיף לסרטונים כתוביות!

https://www.youtube.com

אינסטגרם – נראה כי אינסטגרם מיועד לתמונות בלבד, אבל בתחום הטיפול זה עובד אחרת ולטובה!! כשגולשים רואים את הפיד של המטפלים, הם מצפים (בדיוק כמו בתוכן הכתוב!) שהתוכן יהיה בעל ערך, ולכן אפשר לכתוב באינסטרגם תוכן איכותי ולצרף תמונה! האינסטגרם עובד על האשטגים, ולכן כדאי לבדוק אילו האשטגים מתאימים לקהל שלכם ולהוסיפם בכל פעם שאתם מפרסמים.

https://www.instagram.com/

קווארה – אתר מוכר מאוד בחוץ לארץ לשיתוף שאלות ותשובות. קווארה הגיע לארץ לפני מספר חודשים, וכעת ניתן למצוא אותו בגרסה העברית. תוכלו להירשם כאנשי מקצוע בתחום שלכם ולענות על השאלות של הלקוחות.

https://he.quora.com/

טוויטר – באמצעות רשת זו ניתן לשתף הודעות (קצרות), כאשר בארץ אנשים רבים מתחום הפוליטיקה והעיתונאות עושים בה שימוש. אם אתם רוצים להעלות למודעות נושא מסוים – פתחו ערוץ טוויטר.

https://twitter.com/?lang=he

ניוזלטר – רשימת תפוצה במייל – באמצעות רשימת תפוצה ניתן ליצור קשר עם אנשים לאורך זמן, וכך גם הם יוכלו להכיר אתכם כמטפלים, לסמוך עליכם ולהגיע לטיפול שאתם מציעים. נוסף לכך, ניתן למצוא היום חברות המאפשרות תקופת ניסיון או שליחת כמות מוגבלת של מיילים בחינם, מעבר לכך השירות בתשלום.

הרשמה למערכת "רב מסר"וקבלת חודש התנסות במתנה

אתרים לפרסום מאמרים – ניתן למצוא מספר אתרים טובים לפרסום מאמרים ללא תשלום, בעיקר לצורך קידום אורגני של אתר האינטרנט שלכם.

http://www.reads.co.il/

פרסום בוואטסאפ – ניתן לפתוח קבוצת ואטסאפ לצורך פעילות קבוצתית ולהזמין אליה אנשים פוטנציאליים, וגם ליצור רשימת תפוצה כדי לשלוח הודעות לנרשמים מבלי ליצור תקשורת ביניהם.

אינדקסים לעסקים – יש אינדקסים שונים לעסקים מקומיים/ לפי תחומים שבהם ניתן להוסיף את שמכם, את תיאור הקליניקה שלכם, את פרטי ההתקשרות וכדומה.

https://www.locabizness.com/

טלוויזיה/ תחנות רדיו – אם אתם מתמקדים בהעלאה למודעות של נושא מסוים, או שיש לכם סיפור אישי שתרצו לחלוק עם הצופים והמאזינים, כדאי להשתדל לפנות לתוכניות שונות, לכתוב להן בקצרה מה אתם רוצים לספר לעולם ולבדוק האם הנושא יכול לעניין. תוכלו לעשות זאת דרך אתרי האינטרנט או דף הפייסבוק של הערוצים השונים.

* טיפ – בדקו מתי מתקיים יום מיוחד שיכול להתאים לתוכן שתרצו לשתף, ופנו מראש לערוצים השונים עם בקשה להגיע לריאיון (רשמו בגוגל "ימים מיוחדים").

 

למה כדאי לפרסם בחינם?

פרסום לאורך זמן יאפשר למטופלים פוטנציאלים שלא נחשפו אליכם להתחיל להכיר את המקצועיות שלכם באמצעות קריאה, האזנה וצפייה בתכנים, וכך תוכלו לשווק את האתר שלכם בקידום אורגני (ללא תשלום) על ידי קישורים לתכנים מתאימים נוספים ולהישאר במודעות שלהם לאורך זמן. נוסף לכך, באמצעות פרסום כזה תוכלו להתנסות במגוון של כלים שיווקיים ולבדוק מהם הכלים היעילים ביותר עבורכם.

 

מה זה דורש מכם?

ידע בתחום הטיפולי שלכם.

דיוק של קהל היעד – הבנה מיהם המטופלים הפוטנציאליים שיכולים להתעניין בטיפולים שלכם.

זמן – הפקת תוכן איכותי ובעל ערך רב דורשת זמן.

יכולת כתיבת תוכן והעברת המסר כך שהצד השני יבין אותו.

כמו כן, פרסום בחינם דורש הבנה שאין מישהו מאחורי הקלעים שיקדם אתכם ויעבוד עבורכם, ועליכם לעשות בעצמכם את כל העבודה, ולכן הציפיות אמורות להיות מציאותיות.  

לסיכום, כנכתב לעיל, ניתן לפרסם תכנים באמצעי שיווק שונים ללא עלות, וזאת, לצורך קבלת חשיפה אישית וקידום אורגני של האתר שלכם, מומלץ לשלב קידום אורגני (ללא תשלום) לקליניקה שלכם כדי לחסוך בהוצאות על פרסום ממומן, ליצור לעצמכם קישורים לאתר/ בלוג לצורך קידומו בגוגל, וכדי לבדוק את היעילות של הכלים השונים בשיווק הקליניקה שלכם.

 

"הנפשות הפועלות" הינו משרד בוטיק לשיווק אנשי מקצוע בתחום הטיפול והרפואה אשר שם דגש על חדשנות בשיווק. שירותי המשרד: פרסום באינדקס מטפלים איכותי ומקודם בארץ ובחו"ל, לימודי סדנאות וקורסים לקידום הקליניקה והקמת תשתית שיווק מלאה לקידום וחשיפת הקליניקה

פגישה מרחוק

"צעדים ראשונים בשיווק הקליניקה"

סדנה החושפת בפני אנשי ונשות טיפול את עולם השיווק כמרחב לביסוס המוניטין והצלחת הקליניקה תוך התייחסות לשפת המטפלים והפסיכולוגיה של השיווק. הסדנה מקנה ידע שיווקי, זווית ראיה עסקית על הקליניקה ומתודולוגיית עבודה יישומית.

הידע והכלים הנרכשים בסדנה מאפשרים לבוגריו את הבנת המהות של השיווק המקצועי בתחום הטיפול, ביצוע פעולות שיווק נכונות ומותאמות לקהל ולשינויים המתרחשים בעולם וניהול השיווק ביעילות רבה.

לפרטים נוספים לחצו על הכוכב

"הנפשות הפועלות" הינו משרד בוטיק לשיווק אנשי מקצוע בתחום הטיפול והרפואה אשר שם דגש על חדשנות בשיווק. שירותי המשרד: פרסום באינדקס מטפלים איכותי ומקודם בארץ ובעולם, לימודי קורס לקידום הקליניקה והקמת תשתית שיווקית מלאה לקידום וחשיפת הקליניקה המותאמת באופן אישי למטפל המקצועי.

לקריאת מאמרים נוספים לקידום הקליניקה שלכם:

איך אנשים בוחרים את המטפל שלהם – סקר מכון גיאוקטוגרפיה עבור "הנפשות הפועלות" מגלה את התשובות

מהו תוכן אינטראקטיבי ואיך ניתן לקדם באמצעותו את הקליניקה שלכם?

היציאה לעצמאות – כל מה שמטפל צריך לדעת לפני שהוא מקים קליניקה

« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

שירותי המשרד
"התחלה קלה לקליניקה מצליחה" - תוכנית מקצועית לשיווק הקליניקה ולקבלת כלים לקידום הקליניקה באופן עצמאי
תוכנית און ליין "להדליק את האור בקליניקה" – להקמה, שיווק ופרסום הקליניקה
מחשב וקפה
הקמת תשתית שיווק המותאמת באופן אישי למטפל
הרשמה למנוי באתר המטפלים "רוח גבית" - קהילת המטפלים הישראלים בארץ ובתפוצות
מגזין עסקי למקצועות הטיפול
הצטרפות לקבוצת הפייסבוק "רוח גבית" - קהילת המטפלים הישראלים בארץ ובתפוצות
יצירת קשר

"הנפשות הפועלות"

טל'/ווצאפ 058-5800680

hanefashothapoalot@gmail.com

כל הזכויות שמורות – ימית אורבין 2020 – 2014

* התכנים המופיעים באתר הינם להעשרה בלבד ואינם מחליפים ייעוץ מקצועי

* כל הזכויות שמורות לימית אורבין | חל איסור להעתיק את התוכן או חלקים ממנו

Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
WhatsApp chat
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס