• Facebook
שיווק מטפלים | הנפשות הפועלות – מרחב עסקי למקצועות הטיפול
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
שיווק מטפלים | הנפשות הפועלות – מרחב עסקי למקצועות הטיפול
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
ראשי » מאמרים בשיווק הקליניקה » שיווק למטפלים: 3 טיפים מעולים שיאפשרו לכם להראות למטופלים שלכם בשיחת הטלפון הראשונה איך אתם יכולים לעזור להם בלי שתרגישו שאתם בשיחת מכירה

שיווק למטפלים: 3 טיפים מעולים שיאפשרו לכם להראות למטופלים שלכם בשיחת הטלפון הראשונה איך אתם יכולים לעזור להם בלי שתרגישו שאתם בשיחת מכירה

ימית אורבין פברואר 14, 2017 5:23 pm אין תגובות

מטפלים רבים ומקצועיים מתקשים לנהל את שיחת הטלפון הראשונה בה המטופל יוצר קשר ומבקש להגיע לפגישה. לא אחת המטפל ממהר מידי לקבוע פגישה וזאת כאשר המטופל עדיין לא בשל לכך, כתוצאה מכך הפגישה לא נקבעת ונוצרת הרגשת אכזבה והחמצה אצל המטפל. נשמע מוכר? גם לכם זה קרה בשיחת הטלפון שאמורה להיות החשובה ביותר לצורך קביעת הפגישה? קבלו 3 טיפים מעולים שבעזרתם תוכלו להוביל את המטופל לקביעת פגישה בלי להרגיש שאתם צריכים למכור לו משהו.

מאת: פורטל "הנפשות הפועלות"

כפי שהבנתם, שיחת הטלפון הראשונה עם המטופל שיצר אתכם קשר לא תמיד מתנהלת על מי מנוחות ולא אחת מטפלים רבים מוצאים את עצמם במצב של שיחת מכירה בה הם ממהרים לקבוע מועד לפגישה ולסיים את השיחה. התנהלות כזו לא פעם מרחיקה את המטופל שמבקש לחשוב שוב על פגישה אתכם, מספק לכם שלל תירוצים והתחמקויות והפגישה לא נקבעת.

כפי שהבטחתי, הנה 3 טיפים מעולים שיעזרו לכם להפוך את שיחת הטלפון משיחת מכירה לשיחה נעימה ומקדמת שתוביל לקביעת פגישה ובלי שתרגישו אנשי מכירות.

טיפ מספר 1: השקיעו בבניית קשר אישי עוד בשיחת הטלפון הראשונה

איך עושים את זה?

  • פנו לעצמכם את הזמן להקשיב, להכיל ולתת למטופל את ההרגשה שאתם שם עבורו.
  • אחרי שנוצר קשר ראשוני ואתם שמים לב שהמטופל מרגיש בנוח לספר לכם עוד פרטים אמרו לו שתהיו שמחים להמשיך את השיחה והטיפול בקליניקה וזאת בכדי לטפל בו באופן מקצועי ומסודר.

טיפ מספר 2: תנו למטופל תקווה להיאחז בה

איך עושים את זה?

  • בזמן השיחה הוסיפו משפטים שיחזקו אותו, יתנו לו תקווה ויאפשרו לו להתקרב אליכם. לפעמים בשיחת הטלפון הראשונה המטפל עסוק בלאבחן את המטופל ע"י שאלות מנחות. המטופל מרגיש שבוחנים אותו! ובד"כ זה הדבר האחרון שהוא זקוק לו בשיחת הטלפון כאשר הוא בתהליך ההתקרבות אליכם. מתן אמפתיה, משפט או שניים שיתנו לו תקווה והרגשה שיש מישהו שמקשיב לו זה הדבר שיאפשר את ההתקרבות שלו אליכם.

טיפ מספר 3: הראו מקצועיות בבעיה שהוא מעלה

איך עושים את זה?

  • שום שיחת טלפון לא תהיה שלמה בלי שהראיתם לו את הידע המקצועי שלכם. ולכן, לאחר שהתחלתם לבנות את הקשר האישי ונתתם לו את התקווה, במידה ואתם מזהים שיש ביכולתכם לטפל בבעיה איתה הוא מתמודד, שוחחו איתו בקצרה על הקושי שהוא חווה בשפה שהוא יבין ובלי הטרימינולוגיה המקצועית שלא ברור עדיין אם הוא מכיר.
  • השתמשו בדוגמא אישית שלכם או של מטופל אחר עם בעיה דומה לשלו ושטיפלתם בה. הזכירו גם את הצד המקצועי שלכם וכן שיש ביכולתכם לעזור לו.
  • סיימו את השיחה עם טיפ מועיל מארגז הכלים שלכם שיכול להקל על המצוקה שהמטופל חווה כרגע.

בשורה התחתונה,

מטפלים רבים מוותרים על ההכרות הראשונית עם המטופל בשיחת הטלפון ומנסים לקבוע מיד פגישה. אלא שבהעדר הקשר הראשוני, מתן תקווה והוכחת המקצועיות בטיפול בבעיה ושהמטופל צריך בכדי להתקרב למטפל, השיחה הופכת להיות שיחת מכירה קרה ולא נעימה וזה חבל. כפי שיכולתם ללמוד מהמאמר, עם 3 טיפים קלים ליישום תוכלו להפוך כל שיחה ראשונה עם המטופל לשיחה נעימה, מקדמת, שתוביל לקביעת פגישה בלי להרגיש שאתם אנשי מכירות.

בהצלחה!

מעוניינים לעשות את הצעד הבא ולקדם את הקליניקה שלכם? זה הזמן ללחוץ על הקישור ולהכיר את שירותי השיווק של "הנפשות הפועלות"

Comments

comments

ימית אורבין |להציג את כל הפוסטים של ימית אורבין

יוצרת ועורכת פורטל "הנפשות הפועלות"

פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

שירותי המשרד
"התחלה קלה לקליניקה מצליחה" - תוכנית מקצועית לשיווק הקליניקה ולקבלת כלים לקידום הקליניקה באופן עצמאי
תוכנית און ליין "להדליק את האור בקליניקה" – להקמה, שיווק ופרסום הקליניקה
מחשב וקפה
הקמת תשתית שיווק המותאמת באופן אישי למטפל
הרשמה למנוי באתר המטפלים "רוח גבית" - קהילת המטפלים הישראלים בארץ ובתפוצות
מגזין עסקי למקצועות הטיפול
הצטרפות לקבוצת הפייסבוק "רוח גבית" - קהילת המטפלים הישראלים בארץ ובתפוצות
יצירת קשר

"הנפשות הפועלות"

טל'/ווצאפ 058-5800680

hanefashothapoalot@gmail.com

כל הזכויות שמורות – ימית אורבין 2020 – 2014

* התכנים המופיעים באתר הינם להעשרה בלבד ואינם מחליפים ייעוץ מקצועי

* כל הזכויות שמורות לימית אורבין | חל איסור להעתיק את התוכן או חלקים ממנו

Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
WhatsApp chat
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס