למדת שנים כדי לתת את הטיפול המקצועי הטוב ביותר, אז איך זה שהקליניקה שלך רוב הזמן ריקה?

מטפלים רבים משקיעים שנים ברכישת ידע, כלים טיפוליים, הכשרות שונות והשתלמויות ועושים רבות על מנת לדעת עוד ובמטרה להיות מטפלים טובים יותר ומקצועיים יותר. ואחרי כל ההשקעה רבים מהם יוצאים לעצמאות ומקימים קליניקה וזה פשוט לא מצליח להם – מטופלים לא מגיעים, או שמגיעים מעט ביחס לכמות השעות הרצויות, וזה מסתבר, לא מספיק בכדי לסגור את החודש או לחיות ברווחה כלכלית. 

ניסיונות כנים ואמיתיים מצידם לעשות מהלכים שיווקיים וזאת מבלי להכיר את התחום לעומקו שווים בהצלחתם לאדם המעוניין לטפל באנשים אך אין לו ההכשרה ולא את הכלים הנחוצים לכך. ועל כן , רבים הניסיונות השיווקיים המסתיימים ברובם המכריע בבזבוז זמן, בהפסד כספים ובתסכול רב.

אני מכירה את המקום הזה באופן אישי, הייתי שם במשך שנים – השקעתי בלימודים ולאחר מכן בכל מיני מהלכים שיווקיים בלי להכיר לעומק את תחום השיווק, האמת, גם לא חשבתי שאני כמטפלת צריכה בכלל להכיר. פעם אחר פעם נחלתי אכזבה, הפסדים ותסכול רב וכמעט שוויתרתי על חלום הקליניקה המלאה. אך משבר אחד, עצמתי במיוחד שעברתי והרצון הלא מתפשר להגיע לכל מקום בו צריכים את השרות שלי, הביאו אותי לחזור אל ספסל הלימודים וללמוד לעומק את העולם השיווקי. הידע החשוב שנחשפתי אליו בתחום השיווק אפשר לי להגשים משאלות וביניהן הקמת עמותה בקנה מידה ארצי והקמת מרחב להתפתחות עסקית עבור העוסקים במקצועות הטיפול והרפואה.

היום אני מלמדת מטפלים ומטפלות איך גם הם יכולים להגשים את חלום הקליניקה הטיפולית וכל זאת במרחב מכיל ואינטימי ובאמצעות מפגשים אישיים או קבוצות עבודה קטנות. 

T.Executive

תכנית ליווי אישית להקמת תשתית לשיווק הקליניקה באמצעותה תוכלו להיחשף למטופלים פוטנציאליים, להגדיל את מספר המטופלים הפונים אליכם ולשמור על יציבות עסקית לאורך זמן.

תאור התכנית

התכנית נפרשת על פני ארבעה חודשים מלאים ובנויה משמונה פגישות אישיות עם מנכלי”ת המשרד, ליווי שוטף במייל, מצגות וחומרים כתובים. המפגשים האישיים מורכבים מתכנון משותף של התשתית השיווקית והדרכה על כלי שיווק מגוונים וזאת לצד עבודה על חסמים ומעכבי התקדמות כדי שאלה לא יפריעו לכם להגיע למימוש מקסימלי של עבודתכם הטיפולית.

על מה נעבוד במפגשים?

המפגש הראשון יתמקד בהגדרת קהל היעד – מיהו קהל היעד הרצוי, מה מאפיין אותו, האם הקהל רוכש את הטיפול עבורו או עבור מישהו אחר, היכן הוא נמצא ואיך ניתן להגיע אליו.

במפגש השני תכירו את הבידול שלכם כמטפלים – את היתרונות שלכם, החזקות שלכם, מה מייחד אתכם משאר המטפלים וכיצד ניתן להביא את הייחודיות הזו לידי ביטוי בשיווק הקליניקה. 

המפגש השלישי מיועד להיכרות מעמיקה עם קהל היעד הנבחר – נכיר את המטופלים הפוטנציאליים שלכם ואת הדיבור הפנימי המניע אותם בחיפוש אחר מענה לבעיה וכל זאת לצורך התאמה והגשה מדויקת של התכנים השיווקיים בשפה בה מדברים וחושבים המטופלים שלכם. בנוסף, במפגש זה תינתן לכם הדרכה בכתיבת תכנים המותאמים לקהל הרלוונטי.

במפגש הרביעי נתמקד בשיתופי פעולה מקדמים ובניית מעגל כוח להפניות – במפגש זה נבדוק מיהם שיתופי הפעולה המתאימים והנכונים לכם ביותר, היכן תוכלו למצוא אותם, איך לפנות אליהם ומה להציע להם על מנת ליהנות מהפניות איכותיות.

מפגש מספר חמש מיועד כולו להכרת כלים שיווקיים – רבים הם הכלים השיווקיים הנמצאים בשוק ולכל אחד מהם יתרונות, חסרונות, דרך להתנהל באמצעותם ולהשיג מטרות שונות. במפגש זה תכירו מקרוב ותבינו לעומק איך עובד שיווק, כך שבסיום המפגש תוכלו לבחור נכון את הכלים המתאימים לכם ביותר ולחסוך לעצמכם תסכול רב ובזבוז כספים מיותר. במהלך המפגש נכיר ונבין את הכלים השיווקיים הבאים – פייסבוק, קידום אורגני בגוגל, ניהול קמפיין בגוגל, סרטונים, יח”צ, פלטפורמות קידום באמצעות תוכן, רכישת לידים, דף נחיתה, ניוזלטר ונטוורקינג. (מפגש זה אורך בין 4 ל – 6 שעות)

במפגש מספר שש נעסוק במיתוג הקליניקה  – נכין קובץ ובו הנחיות לגבי עיצוב לוגו, כרטיס ביקור ודף פייסבוק שישלח למעצבת של המשרד. בנוסף, נאפיין את אתר האינטרנט ונקבע תאריך בו הוא יעלה לאוויר.

מפגש מספר שבע – ביצוע ראיון ופרסום כתבה לצורך חשיפה רחבה – בכדי לעשות קפיצה משמעותית ולאפשר לקהל רחב להכיר אתכם ואת הטיפול אותו אתם מציעים, אני אכין עבורכם כתבה שתאפשר את ההיכרות ותדגיש את המענה הטיפולי שאתם נותנים.

מפגש מספר שמונה – במפגש תינתן לכם הדרכה על הפעלת מערכת ניהול התוכן של אתר האינטרנט לצורך תפעול שוטף, הכנת תכנית שיווק לשנה קדימה וסיכום תכנית הליווי האישי.

איך ועם מה תצאו בסיום תכנית הליווי?

בסיום התכנית יהיה ברשותכם ידע יקר ערך על הקהל שלכם, השפה בה הוא חושב ומתנהל, אופן החיפוש שלו את הפתרון לבעיותיו ומה יניע אותו לעשות פעולה וליצור אתכם קשר. ובנוסף לכל זה ולתשתית השיווקית המלאה הכוללת אתר אינטרנט מעוצב ומלא בתכנים איכותיים ומקוריים, מיתוג וכתבה, יהיה ברשותכם גם את הידע הנדרש לצורך קידום הקליניקה שלכם באופן עצמאי וללא תלות בגורמים נוספים.

מי מוזמן/ת ליהנות מהתכנית?

אנשי/ות מקצוע העוסקים/ות במקצועות הטיפול והרפואה והמעוניינים/ות בתהליך אישי להקמת תשתית שיווקית איכותית, המאפשרת נראות מקצועית ומכובדת, ומעוניינים גם לדעת איך לקדם את הקליניקה באופן עצמאי.

ליווי אישי לכל אורך התהליך 

תכנית מותאמת אישית

השתתפות במפגשי העשרה וסיעור מוחות

אתר אינטרנט מעוצב

מיתוג חדש

כתבה פרסומית

אם קראתם עד לכאן והחלטתם שאתם רוצים לעשות את הצעד הבא בקליניקה שלכם ולהביא אליכם יותר מטופלים, זה הזמן לקבוע פגישה אישית – להכיר מקרוב ולבדוק יחד אם התכנית מתאימה גם לכם. 

* התכנית אינה קורס אינטרנטי!

יותר חשיפה

יותר הכרה

יותר מטופלים