יחסי ציבור למטפלים: התקשורת בשירות המטפל | כתבה ראשונה בסדרה
חשיפה חכמה בערוצי המדיה השונים, המבוססת על אסטרטגיה שיווקית מוסדרת, יכולה למנף את הכישורים התרפויטיים לקידום הקליניקה והגדלת מספר המטופלים
חשיפה חכמה בערוצי המדיה השונים, המבוססת על אסטרטגיה שיווקית מוסדרת, יכולה למנף את הכישורים התרפויטיים לקידום הקליניקה והגדלת מספר המטופלים
יחס ההמרה, מושג מפתח בעולם השיווק, מבהיר את מערכת היחסים שאנחנו מעוניינים לבנות עם הלקוחות שלנו. אנחנו רוצים לחשוף אותם
נטוורקינג הינו אבן יסוד משמעותית בבניית המערך השיווקי של כל בית עסק, ובכללו קליניקה טיפולית. טיפוח מעגל קשרים עם קולגות,
שיווק שירות של טיפול נפשי שונה מאוד משיווק מוצר מוחשי. במקרה זה הדגש אינו על תכונות המוצר, תוך שכנוע כי
מטפלים רבים, לרוב בתחילת דרכם המקצועית, נוטים להתפתות להעניק טיפולים ללא תמורה כספית. הם מתרצים זאת בקבלת חשיפה, פרסום חינם,
העבודה בבית כבר פחות נוחה, אין מקום בבית ולעתים עולה גם הרצון להפריד את העבודה מהבית – כל אלה מסמנים
עובדה ידועה היא כי אחד הדפים שזוכים להכי הרבה ביקורי גולשים בכל אתר ואתר הוא העמוד המכונה 'אודותינו'. עובדה זו
5 הדרכים העיקריות שכל מטפל נפשי, במיוחד אם הוא בתחילת הדרך, חייב להכיר על איך המטופל הפוטנציאלי מחפש את המטפל
מטפלים נפשיים רבים וטובים בוחרים לשווק את הקליניקה שלהם באופן עצמאי. לעיתים מקימים אתר אינטרנט ובו מאמרים מקצועיים רבים, משקיעים
יותר ויותר אנשי מקצוע מתחום הטיפול מגלים את עולם הנטוורקינג ומתנסים במפגשי נטוורקינג שונים. הבעיה היא, שרבים מהם אינם מגיעים
"הנפשות הפועלות"
טל'/ווצאפ 058-5800680
hanefashothapoalot@gmail.com
כל הזכויות שמורות – ימית אורבין 2020 – 2014
* התכנים המופיעים באתר הינם להעשרה בלבד ואינם מחליפים ייעוץ מקצועי
* כל הזכויות שמורות לימית אורבין | חל איסור להעתיק את התוכן או חלקים ממנו