גלו את הדרך בה תוכלו גם אתם להפוך למותג בתחום הטיפול ולהיות מוכרים בתחומכם
מהו מותג, מהם סוגי המותגים הקיימים, ואיך יוצרים מותג בעולם הטיפולי? מותג מתאר את סך התפיסות וההתייחסות של הצרכנים כלפי
מהו מותג, מהם סוגי המותגים הקיימים, ואיך יוצרים מותג בעולם הטיפולי? מותג מתאר את סך התפיסות וההתייחסות של הצרכנים כלפי
בעולם האינטרנט והרשתות החברתיות הנראות ברשת היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר. להיות נוכח ברשתות החברתיות היא משימה לא פשוטה היות
האם שמעתם על Quora ,Reddit , Slideshare, Steemit ודומיהם? אלה הם רק חלק מכלי שיווק רבים שתוכלו לעשות בהם שימוש בכדי
כמו כל דבר בראשית דרכו, גם כאן, כשמדובר בקבוצות וירטואליות – תחום שעדיין נמצא בחיתוליו, עדיין נלמד ועדיין בשלבי ניסוי
אאוטבריין וטאבולה הן למעשה פלטפורמות גדולות לפרסום תוכן. שתיהן עובדות באמצעות מספר רב של אלגוריתמים שמטרתם לזהות את התוכן אותו
בחיפוש המאתגר אחר כלים שיווקיים חדשים עבור מטפלים המעוניינים לשווק את עצמם ולקבל אליהם לקליניקה עוד מטופלים, מצאתי את "easy"
רגע לפני שאתם יוצאים לשוק העצמאות בענף הטיפול והתרפיה, כדאי ללמוד דבר אחד או שניים על קידום הקליניקה והכנת תכנית
בעסקים קטנים וצומחים משמש בעל העסק במגוון תפקידים. במקרים רבים הוא גם נותן את השירות וגם אמון על שיווק ופרסום
יחסי ציבור אינם טיל פרסום בליסטי שנורה לאוויר ומתפוצץ כמו קונפטי בחגיגת השקה עליזה. יחסי ציבור טובים מגיעים מהצד של
בכתבה הקודמת הצגנו את הערך המוסף של שיתוף הפעולה של המטפל עם אנשי התקשורת. הפעם נשים את הדגש על לב
"הנפשות הפועלות"
טל'/ווצאפ 058-5800680
hanefashothapoalot@gmail.com
כל הזכויות שמורות – ימית אורבין 2020 – 2014
* התכנים המופיעים באתר הינם להעשרה בלבד ואינם מחליפים ייעוץ מקצועי
* כל הזכויות שמורות לימית אורבין | חל איסור להעתיק את התוכן או חלקים ממנו