מהו תוכן אינטראקטיבי ואיך הוא יקדם את הקליניקה שלך?
מאז כניסת הרשתות החברתיות והפיכת החיים ל"דיגיטליים", גם אם נתאמץ, לא ממש יהיה אפשר להתעלם מהכמות העצומה של המסרים השיווקיים
מאז כניסת הרשתות החברתיות והפיכת החיים ל"דיגיטליים", גם אם נתאמץ, לא ממש יהיה אפשר להתעלם מהכמות העצומה של המסרים השיווקיים
מקצוע הטיפול, אולי יותר מרוב המקצועות בעולם, הוא כזה שרוב האנשים שמגיעים אליו שואפים בסופו של דבר להקים קליניקה עצמאית.
לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית לפיתוח והרחבת קשרים עסקיים. למעשה, היא מאוד דומה לפייסבוק – אבל עם דגש על "ביזנס".
אינסטגרם… מכירים? האפליקציה החינמית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים הושקה ב-2010, ותוך פחות מעשור והפכה לאחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות
עולם הטיפול יכול להיות עולם די בודד. מטפלים עובדים עם מטופלים כל היום ולפעמים הם לא באים במגע עם אנשי
יצאת לעצמאות? בהצלחה! אחרי פוסט ההכרזה על זה בפרופיל האישי בפייסבוק, בארוחה המשפחתית או סתם בינך לבין עצמך באותו הבוקר
בניגוד לפרסום ישיר, שפונה באופן בלתי משתמע לשתי פנים אל הלקוחות, שיווק באמצעות תוכן הוא מחוכם יותר ומבוסס על המאפיינים
השלב הראשוני והחשוב ביותר כשפותחים עסק עצמאי ומעוניינים לצאת לדרך הוא הגדרתו של הקהל היעד שלנו – מי הם האנשים
מסחר דיגיטלי, תחילה היה זה רעיון די בסיסי שהסתובב בפורומים השונים של סטודנטים לכלכלה והנדסת תוכנה, אך עם השנים הפכו
מה הם ערכי מותג? ואיך תוכלו לזהות את ערכי המותג שלכם כמטפלים? מותג אנו בונים באמצעות ערכי מותג, שהם ערכי
"הנפשות הפועלות"
טל'/ווצאפ 058-5800680
hanefashothapoalot@gmail.com
כל הזכויות שמורות – ימית אורבין 2020 – 2014
* התכנים המופיעים באתר הינם להעשרה בלבד ואינם מחליפים ייעוץ מקצועי
* כל הזכויות שמורות לימית אורבין | חל איסור להעתיק את התוכן או חלקים ממנו