• Facebook
שיווק מטפלים | הנפשות הפועלות – מרחב עסקי למקצועות הטיפול
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
שיווק מטפלים | הנפשות הפועלות – מרחב עסקי למקצועות הטיפול
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
  • דף בית
    • מאמרים בשיווק הקליניקה
    • מאמרים בניהול הקליניקה
    • מצגות לקידום הקליניקה
    • פוקוס על מטפל
    • גישות טיפוליות
    • בלוג עצמאית בקליניקה
  • קורסים ותוכניות ליווי
  • מן התקשורת
    • מגזין עסקי
  • אודות
    • לקוחות ממליצים
  • מוזמנים ליצור איתנו קשר
ראשי » מאמרים בשיווק הקליניקה (עמוד 2)

מאמרים בשיווק הקליניקה

מהו תוכן אינטראקטיבי ואיך הוא יקדם את הקליניקה שלך?
שיווק למטפלים

מהו תוכן אינטראקטיבי ואיך הוא יקדם את הקליניקה שלך?

ימית אורבין דצמבר 29, 2019 8:48 am אין תגובות

מאז כניסת הרשתות החברתיות והפיכת החיים ל"דיגיטליים", גם אם נתאמץ, לא ממש יהיה אפשר להתעלם מהכמות העצומה של המסרים השיווקיים

קרא עוד ←
למי מתאים לפתוח קליניקה פרטית ולמי פחות?
שיווק למטפלים

למי מתאים לפתוח קליניקה פרטית ולמי פחות?

ימית אורבין אוקטובר 29, 2019 8:20 pm אין תגובות

מקצוע הטיפול, אולי יותר מרוב המקצועות בעולם, הוא כזה שרוב האנשים שמגיעים אליו שואפים בסופו של דבר להקים קליניקה עצמאית.

קרא עוד ←
לינקדאין למטפלים – להגיע לאנשי מפתח בארגונים ולהעביר הרצאות וסדנאות
שיווק למטפלים

לינקדאין למטפלים – להגיע לאנשי מפתח בארגונים ולהעביר הרצאות וסדנאות

ימית אורבין ספטמבר 15, 2019 1:46 pm אין תגובות

לינקדאין היא רשת חברתית מקצועית לפיתוח והרחבת קשרים עסקיים. למעשה, היא מאוד דומה לפייסבוק – אבל עם דגש על "ביזנס".

קרא עוד ←
אינסטגרם כערוץ שיווקי למטפלים
שיווק למטפלים

אינסטגרם כערוץ שיווקי למטפלים

ימית אורבין ספטמבר 6, 2019 10:32 am אין תגובות

אינסטגרם… מכירים? האפליקציה החינמית לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו קצרים הושקה ב-2010, ותוך פחות מעשור והפכה לאחת הרשתות החברתיות הגדולות והפופולריות

קרא עוד ←
שיתופי פעולה בתחום הטיפול – איך תזהו את שיתופי הפעולה שיעזרו לכם להגדיל את מספר הפונים לקליניקה
שיווק למטפלים

שיתופי פעולה בתחום הטיפול – איך תזהו את שיתופי הפעולה שיעזרו לכם להגדיל את מספר הפונים לקליניקה

ימית אורבין אפריל 29, 2019 7:03 pm תגובה אחת

עולם הטיפול יכול להיות עולם די בודד. מטפלים עובדים עם מטופלים כל היום ולפעמים הם לא באים במגע עם אנשי

קרא עוד ←
היציאה לעצמאות – הדברים שחייבים לדעת לפני פתיחת קליניקה
שיווק למטפלים

היציאה לעצמאות – הדברים שחייבים לדעת לפני פתיחת קליניקה

ימית אורבין אפריל 4, 2019 6:17 am 4 תגובות

יצאת לעצמאות? בהצלחה! אחרי פוסט ההכרזה על זה בפרופיל האישי בפייסבוק, בארוחה המשפחתית או סתם בינך לבין עצמך באותו הבוקר

קרא עוד ←
שיווק באמצעות תוכן – מהו ואיך עושים שיווק שכזה כדי לקדם את הקליניקה?
שיווק למטפלים

שיווק באמצעות תוכן – מהו ואיך עושים שיווק שכזה כדי לקדם את הקליניקה?

ימית אורבין דצמבר 6, 2018 3:59 pm אין תגובות

בניגוד לפרסום ישיר, שפונה באופן בלתי משתמע לשתי פנים אל הלקוחות, שיווק באמצעות תוכן הוא מחוכם יותר ומבוסס על המאפיינים

קרא עוד ←
קהל יעד – להכיר את המטופלים שלכם ולהעביר אליהם מסרים מתאימים
שיווק למטפלים

קהל יעד – להכיר את המטופלים שלכם ולהעביר אליהם מסרים מתאימים

ימית אורבין נובמבר 16, 2018 11:06 am אין תגובות

השלב הראשוני והחשוב ביותר כשפותחים עסק עצמאי ומעוניינים לצאת לדרך הוא הגדרתו של הקהל היעד שלנו – מי הם האנשים

קרא עוד ←
ביטקוין, בלוקצ'יין ומטבעות דיגיטליים כתשלום למטפל – האם הקליניקה שלכם מוכנה לדור הבא של המטבעות?
שיווק למטפלים

ביטקוין, בלוקצ'יין ומטבעות דיגיטליים כתשלום למטפל – האם הקליניקה שלכם מוכנה לדור הבא של המטבעות?

ימית אורבין נובמבר 9, 2018 7:31 am אין תגובות

מסחר דיגיטלי, תחילה היה זה רעיון די בסיסי שהסתובב בפורומים השונים של סטודנטים לכלכלה והנדסת תוכנה, אך עם השנים הפכו

קרא עוד ←
לטפל בערכים של הקליניקה
שיווק למטפלים

לטפל בערכים של הקליניקה

ימית אורבין אוקטובר 24, 2018 7:57 pm אין תגובות

מה הם ערכי מותג? ואיך תוכלו לזהות את ערכי המותג שלכם כמטפלים? מותג אנו בונים באמצעות ערכי מותג, שהם ערכי

קרא עוד ←
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
שירותי המשרד
"התחלה קלה לקליניקה מצליחה" - תוכנית מקצועית לשיווק הקליניקה ולקבלת כלים לקידום הקליניקה באופן עצמאי
תוכנית און ליין "להדליק את האור בקליניקה" – להקמה, שיווק ופרסום הקליניקה
מחשב וקפה
הקמת תשתית שיווק המותאמת באופן אישי למטפל
הרשמה למנוי באתר המטפלים "רוח גבית" - קהילת המטפלים הישראלים בארץ ובתפוצות
מגזין עסקי למקצועות הטיפול
הצטרפות לקבוצת הפייסבוק "רוח גבית" - קהילת המטפלים הישראלים בארץ ובתפוצות
יצירת קשר

"הנפשות הפועלות"

טל'/ווצאפ 058-5800680

hanefashothapoalot@gmail.com

כל הזכויות שמורות – ימית אורבין 2020 – 2014

* התכנים המופיעים באתר הינם להעשרה בלבד ואינם מחליפים ייעוץ מקצועי

* כל הזכויות שמורות לימית אורבין | חל איסור להעתיק את התוכן או חלקים ממנו

Theme by Pojo.me - WordPress Themes
Design by Elementor
WhatsApp chat
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס