למדת שנים כדי לתת את הטיפול המקצועי הטוב ביותר, אז איך זה שהקליניקה שלך רוב הזמן ריקה?

מטפלים רבים משקיעים שנים ברכישת ידע, כלים טיפוליים, הכשרות שונות והשתלמויות ועושים רבות על מנת לדעת עוד ובמטרה להיות מטפלים טובים יותר ומקצועיים יותר. ואחרי כל ההשקעה רבים מהם יוצאים לעצמאות ומקימים קליניקה וזה פשוט לא מצליח להם – מטופלים לא מגיעים, או שמגיעים מעט ביחס לכמות השעות הרצויות, וזה מסתבר, לא מספיק בכדי לסגור את החודש או לחיות ברווחה כלכלית. 

ניסיונות כנים ואמיתיים מצידם לעשות מהלכים שיווקיים וזאת מבלי להכיר את התחום לעומקו שווים בהצלחתם לאדם המעוניין לטפל באנשים אך אין לו ההכשרה ולא את הכלים הנחוצים לכך. ועל כן , רבים הניסיונות השיווקיים המסתיימים ברובם המכריע בבזבוז זמן, בהפסד כספים ובתסכול רב.

אני מכירה את המקום הזה באופן אישי, הייתי שם במשך שנים – השקעתי בלימודים ולאחר מכן בכל מיני מהלכים שיווקיים בלי להכיר לעומק את תחום השיווק, האמת, גם לא חשבתי שאני כמטפלת צריכה בכלל להכיר. פעם אחר פעם נחלתי אכזבה, הפסדים ותסכול רב וכמעט שוויתרתי על חלום הקליניקה המלאה. אך משבר אחד, עצמתי במיוחד שעברתי והרצון הלא מתפשר להגיע לכל מקום בו צריכים את השרות שלי, הביאו אותי לחזור אל ספסל הלימודים וללמוד לעומק את העולם השיווקי. הידע החשוב שנחשפתי אליו בתחום השיווק אפשר לי להגשים משאלות וביניהן הקמת עמותה בקנה מידה ארצי והקמת מרחב להתפתחות עסקית עבור העוסקים במקצועות הטיפול והרפואה.

היום אני מלמדת מטפלים ומטפלות איך גם הם יכולים להגשים את חלום הקליניקה הטיפולית וכל זאת במרחב מכיל ואינטימי ובאמצעות מפגשים אישיים או קבוצות עבודה קטנות. 

לשווק את הקליניקה באהבה

קורס לשיווק טיפולים

רוצים להבטיח את מקומכם בקורס הקרוב? מוזמנים לעבור לדף הבא

תיאור הקורס

קורס מקיף ועשיר בתכנים מקצועיים לבניית תשתית שיווקית מלאה, הכולל עשרה שיעורים תאורטיים לצד תרגול התכנים הנלמדים וכל זאת בקבוצה קטנה של עד שבעה משתתפים, כך שלכל אחד ואחת ניתן היחס האישי שכל כך חשוב להצלחה. 

כמו אחד על אחד אבל ביחד!

שיעור ראשון – פוקוס וייחודיות
השיעור יתמקד בהגדרת קהל יעד ובידול  – תבחרו את קהל היעד המתאים לכם ביותר, תכירו את המאפיינים שלו ואיך תוכלו להגיע אליו, תכירו את הבידול שלכם כמטפלים ותלמדו איך לשלב את הייחודיות האישית שלכם בשיווק הקליניקה

שיעור שני – איך המטופל חושב ומה יגרום לו לבחור בך?

בשיעור זה נעמיק ונכיר את קהל היעד הנבחר – תכירו את המטופלים הפוטנציאליים שלכם ואת הדיבור הפנימי המניע אותם בחיפוש אחר מענה לקושי שהם חווים וכל זאת לצורך התאמה והגשה מדויקת של התכנים שלכם בשפה בה חושבים ומדברים המטופלים שתרצו לראות בקליניקה שלכם.

שיעור שלישי – הרבה יותר קל כשאנחנו ביחד

בשיעור זה נדבר על נושא שיתופי הפעולה ובניית מעגלי כוח להפניות – במפגש תגלו מיהם שיתופי הפעולה המתאימים והנכונים לכם ביותר, היכן תוכלו למצוא אותם, איך לפנות אליהם ומה להציע להם על מנת ליהנות מהפניות איכותיות. מפגש מרתק המשלב את עולם המשא ומתן וההצלחה בעסקים. במפגש תחשפו למודלים שונים של שיתופי פעולה רגילים לצד יצירתיים שיוכלו לקדם אתכם משמעותית.

שיעור רביעי – הבמה כולה שלכם

יחסי ציבור לקליניקה קטנה – במפגש זה תכירו את הנפשות הפועלות בעולם העיתונאות, תלמדו איך לאתר את העיתונאים המתאימים לכם ביותר, איך לכתוב פניה לעיתונאי ואיך לקבל הזמנות לראיונות. המפגש עמוס בידע פרקטי כך שתוכלו כבר במהלכו להתנסות ולהכין את הפניה הראשונה שלכם לעיתונות.

שיעור חמישי – מבוא לכלים שיווקיים

מפגש המקיף את כלי השיווק המשמעותיים ביותר למטפלים – העולם השיווקי הוא דינמי ומשתנה במהירות גבוהה ורבים הם הכלים השיווקיים הנמצאים בשוק ולכל אחד מהם יתרונות, חסרונות, דרך להתנהל באמצעותם ולהשיג מטרות שונות. במפגש זה תכירו מקרוב כלים שיווקיים שונים, כך שבסיום המפגש תוכלו לבחור נכון את הכלים המתאימים לכם ביותר ולחסוך מעצמכם תסכול רב ובזבוז כספים מיותר. במהלך המפגש תלמדו על הכלים השיווקיים הבאים –שימוש בפרופיל אישי לצורך קידום הקליניקה, דף עסקי ופעילות נכונה בקבוצות השונות, קידום אורגני בגוגל, סרטונים, פלטפורמות קידום באמצעות תוכן, רכישת לידים, ניוזלטר ונטוורקינג.

שיעור שישי – אומנות הכתיבה הרגשית

מפגש ללימוד כתיבה – במפגש זה נעמיק ונכיר את כוחן של המילים בטקסט השיווקי ונלמד לעומק על סוגי התכנים הקיימים. תוכלו לדעת על מה כותבים, איך כותבים, למי כותבים, איך מוצאים רעיונות על מה לכתוב, איך גורמים למישהו אחר לקרוא את מה שכתבתם ואיך הופכים את הקורא למטופל שמגיע אליכם לקליניקה. 

שיעור שביעי – סדנה לפרסום ממומן בפייסבוק

פייסבוק אמנם פלטפורמה חינמית אך כמו שאמרה לי פעם חברה טובה – אם לא מוכרים לך משהו זאת אומרת שמוכרים אותך! ואכן, פייסבוק מוכרת לבעלי עסקים פילוח קהלים כך שבאמצעות כרטיס אשראי תוכלו “לקנות” את הקהל המתאים לכם ביותר בעלות יחסית נמוכה לשאר פלטפורמות הפרסום המוצעות היום בתשלום ולפרסם ישירות לפיד של הקהל הנבחר את התכנים שיצרתם. איך נכון לעשות שימוש בקידום ממומן למטפלים? איך עושים קידום נכון ומדויק ולא מבזבזים כסף על ניסוי וטעיה, מהם השלבים לפרסום נכון, מה נכון לכם כמטפלים לפרסם כך שהמטופלים הפוטנציאליים ירגישו בנוח לפנות אליכם? כל זאת ועוד ערמת טיפים שווים במיוחד יינתנו לכם בסדנה זו.

שיעור שמיני – סדנה לתפעול אתר האינטרנט  – מפגש ראשון

אתר האינטרנט האישי הינו פלטפורמה לקידום אישי והוא נכס הרשום על שמכם ובבעלותכם המלאה. במהלך המפגש הראשון תוכלו להכיר את מערכת ניהול התוכן, ללמוד על ההבדלים בין הדפים לפוסטים השונים, לדעת איך להוסיף תמונות ועוד.

שיעור תשיעי – סדנה לתפעול אתר האינטרנט – מפגש שני

המפגש השני יוקדש לעיצוב האתר – נראות, הוספת לוגו וצבעים ולאחר מכן תוכלו להוסיף לאתר את כל התכנים שעבדתם עליהם במהלך הקורס, כך שבסיום השיעור יהיה ברשותכם אתר מלא בתכנים ומוכן להעלאה לאוויר.

שיעור עשירי – ציידה לדרך, מתנות יקרות ערך ותעודה

בשיעור זה נכין תכנית שיווק אסטרטגית להמשך הדרך ונשלב בה את התכנים שנלמדו לאורך הקורס, לקראת סיום יחולקו מתנות יקרות ערך למשתתפים והמשתתפות שהתמידו, הגיעו למפגשים והכינו את התרגולים השבועיים ובסיום יחולקו תעודות השתתפות בקורס.

המפגשים הינם בעלי אופי חוויתי ובנויים מתיאוריה, תרגול בכיתה ובבית, שיתוף ועזרה הדדית. בסיום יום הלימודים ניתן להמשיך ולהישאר בכיתה לצורך המשך תרגול וקבלת עזרה אישית, הסבר נוסף וסגירת קצוות.

עם מה תצאו בסיום הקורס?

בסיום הקורס תהיה ברשותכם תשתית שיווקית מלאה שתאפשר לכם להגדיל את החשיפה אליכם, למגנט אליכם את המטופלים המתאימים לכם ביותר ולהגדיל משמעותית את מספר הפונים לקליניקה.

מי מוזמן/ת ליהנות מהקורס?

מטפלים/ות ואנשי/ות מקצוע בתחום הטיפול והרפואה המעוניינים ללמוד איך לשווק ולקדם קליניקה עצמאית.

נרשמי/ות הקורס יקבלו באהבה מתנות שימושיות ויקרות ערך:

  • אתר אינטרנט מעוצב הכולל מערכת ניהול תוכן, כך שתוכלו לנהל את האתר שלכם באופן עצמאי לגמרי (שווי המתנה 3500 ₪).
  • הדרכה מלאה על אתר האינטרנט הכוללת שני מפגשים בכדי שתדעו איך לתפעל את האתר בעצמכם.
  • פגישת ייעוץ אישית לדיוק והכוונה.

10 מפגשים פרונטליים

לימודים בקבוצה קטנה

תשתית שיווקית מלאה

היכן נלמד הקורס?

במשרדי “הנפשות הפועלות”, בנייני התאומים 1, רחוב ז’בוטינסקי 33 רמת גן, בצמוד לתחנת רכבת “סבידור”.

חניה – ניתן למצוא חניה ברחובות הסמוכים.

חניון – חניון בתשלום מתחת לבנייני התאומים (כניסה לחנייה מרחוב גלעד)

ניתן לבחור אחד מבין שני המסלולים הבאים:

ימי ג’  החל מתאריך 16/10/18  בין השעות 09:30-13:00

ימי ו’  החל מתאריך 19/10/18  בין השעות 08:30-12:00

בסיום יום הלימודים ניתן ומומלץ להמשיך ולהישאר בכיתה לצורך המשך תרגול וקבלת עזרה אישית, הסבר נוסף וסגירת קצוות.

* מעבר בין הימים לאחר הרשמה מותנה במקום פנוי.

* ההרשמה לקורס זה סגורה. ניתן להשאיר פרטים ולקבל מייל כאשר תפתח ההרשמה לקורס נוסף.

כיבוד

מאפים טריים ומפנקים ושתייה חמה וקרה יהיו זמינים לכל אורך המפגשים.

עלות

מחירו המלא של הקורס 8500 ₪.

ניתן לחלק ל – 10 תשלומים בכרטיס אשראי, כך שבמחיר של טיפול וחצי בחודש תוכלו לקבל תשתית שיווק איכותית ומקצועית, הכוללת אתר אינטרנט מעוצב, תכנים שייחודיים לכם, דף פייסבוק ומידע רב ושימושי לניהול ושיווק הקליניקה ברמה הגבוהה ביותר. כל אלה יהיו שם עבורכם הרבה אחרי שהקורס יסתיים וכולם ילכו הביתה.

אחריות

אחריות ניתנת עד לשיעור מספר 6. אם מכל סיבה שהיא הקורס לא עונה על הציפיות שלכם ניתן לפנות אלי עד לסוף שיעור 6 ואחזיר לכם את כל הכסף בחזרה.

רוצים להבטיח את מקומכם בקורס הקרוב? מוזמנים לעבור לדף הבא

מעוניינים לדבר איתי?

בשמחה! הרגישו בנוח ליצור איתי קשר בטל’/ווצ’אפ 0585800680 (ניתן גם להשאיר הודעה ואני אחזור)

יותר חשיפה

יותר הכרה

יותר מטופלים

מעוניינים להכיר אותי עוד קצת? מוזמנים לקרוא את הסיפור שלי

אני ימית, בת 43, אם לנתנאל ואוריה, רעיה לתום, בעלת תואר ראשון ממוקד בפסיכולוגיה, בוגרת קורס ייעוץ זוגי ומאסטר NLP עם התמחות בטראומה, עצמאית 16 שנים ועד לפני מספר שנים ייעצתי לזוגות בתהליכי כניסה להיריון ולאחר הלידה וניהלתי קליניקה פרטית קטנה משלי.

לפני קרוב ל – 8 שנים, אחרי המתנה ארוכה שנמשכה קרוב לעשור נולד בכורי נתנאל בלידה טראומטית, מספר חודשים לאחר מכן אובחן עם איחור התפתחותי ושנה וחודש לאחר לידתו נולדה גם אחותו אוריה. לאורך כל התקופה הזאת סבלתי מדיכאון שככל שהזמן עבר החמיר והעמיק יותר ויותר. כתוצאה מעומס הטיפולים בנתנאל והעומס הנפשי שחוויתי באותה התקופה הפסקתי לעבוד וסגרתי את הקליניקה.

קצת אחרי יום הולדת שנתיים לנתנאל, באחד הימים הקשים שעברתי ורגע לפני שאיבדתי את טיפת התקווה האחרונה שיום אחד יהיה טוב יותר, בחרתי להניח את הכאב מאחורי, לצאת לדרך חדשה ולתת תקווה לאימהות אחרות שסובלות מקשיים רגשיים בדומה למה שעברתי בעצמי.

לא ידעתי מאין להתחיל – מצד אחד רציתי כל כך להיות שם עבור כל אם שחווה קושי רגשי ומצד שני לא היה לי את הידע הפרקטי שנדרש בכדי להפוך את החלום למציאות. הידע השיווקי שלמדתי לאורך השנים, תוך כדי העבודה בקליניקה, היה ברובו כבר מיושן והשיווק החדש היה זר לי. ובכל זאת החלטתי לקפוץ למים ולהתחיל לכתוב את הקושי שחוויתי החוצה, פרסמתי באין ספור קבוצות פייסבוק את החוויה הכואבת שעברתי לאחר הלידה והתחלתי להזמין לביתי נשים שעברו קשיים דומים כדי שהן ואני נוכל לשתף בחוויה ולא להרגיש לבד. באותה התקופה כבר גמלה בליבי ההחלטה להקים מיזם שיום אחד יהפוך לעמותה שתיתן מענה לנשים שחוות קושי רגשי ו/או דיכאון במהלך ההיריון ולאחר הלידה, אך כלים שיווקיים מתאימים עדיין לא היו ברשותי.

באין כלים בחרתי להתחיל ללמוד את העולם השיווקי – למדתי במשך 3 שנים כמעט כל נושא אפשרי בתחום השיווק (איך מקימים תשתיות שיווק, סגנונות כתיבה וכתיבה שיווקית, עיתונאות ויח”צ, רשתות חברתיות, בניית אתרי אינטרנט ועוד) ואני עדיין לומדת ומתעדכנת בשינויים, כי התחום הזה משתנה כל הזמן.

ככל שהתקדמתי עם הלימוד התקדמתי עם המיזם, שעם הזמן התרחב וגדל, והיום קיים כמעט בכל רחבי הארץ ומספק מענה חברתי לנשים החוות קושי רגשי או דיכאון במהלך ההיריון ולאחר הלידה – החל ממתנדבות אישיות, דרך קבוצות תמיכה המונחות ע”י נשות מקצוע, הרצאות לבני זוג, הכשרה לנשות מקצוע בתחום ההיריון והלידה ועד להצעת חוק “אמא יקרה” שתקל על הסובלת ועל בני משפחתה.

בתחילת שנת 2017 צרפתי אלי 5 נשים נוספות והקמנו יחד את עמותת “אמא יקרה” לתמיכה בנשים החוות קושי רגשי ו/או דיכאון במהלך ההיריון ולאחר הלידה, עמותה שהמשיכה את פעילות המיזם והרחבתו.

ואיך עברתי ממטפלת ליועצת עסקית ושיווקית?

בשנת 2014 פנתה אלי קולגה יקרה וביקשה ייעוץ שיווקי לגבי הקליניקה שלה, הייעוץ הזה היה נקודת המפנה בחיי המקצועיים – עם הזמן הפסקתי לטפל בזוגות ועברתי לטפל בעסקים קטנים ובעיקר בקליניקות שהקימו מטפלים.

היום אני שמחה להעניק לבוחרים/ות ללמוד ממני הן מן הידע שלמדתי בתחום העסקים והשיווק החדש והן מהניסיון שצברתי לאורך השנים כבעלת קליניקה, כמייסדת עמותה חברתית וכמלווה ויועצת עסקית ושיווקית לעסקים קטנים ובמיוחד לעוסקים ולעוסקות במקצועות הטיפול.

 

בברכה,

ימית אורבין

מלווה תהליכי צמיחה אישית ועסקית | יועצת עסקית ושיווקית למקצועות הטיפול | יוצרת ומפתחת קהילות עם משמעות

B.A במדעי החברה התמקדות בפסיכולוגיה | Master NLP התמחות בטראומה | ייעוץ זוגי

מנכ”לית “הנפשות הפועלות” – מרחב עסקי למקצועות הטיפול

מייסדת ויו”ר עמותת “אמא יקרה”  (ע.ר.580643625) עמותה לתמיכה בנשים החוות קושי רגשי ודיכאון במהלך ההיריון ולאחר הלידה

טל’ 058-5800680 | משרד – רחוב ז’בוטינסקי 33 רמת גן | hanefashothapoalot@gmail.com

הפרופיל האישי שלי בפייסבוק 

עקבו אחרי באינסטגרם

 

 

רוצים להבטיח את מקומכם בקורס הקרוב? מוזמנים לעבור לדף הבא