קופצים למים ויוצרים מוצר דיגיטלי לקליניקה
קורונה, אסור כמעט לצאת מהבית, האוויר הפך להיות כזה שמפחיד לנשום אותו ופתאום הסבתא השמחה הפכה להיות אוכלוסיה בסיכון ונראית
קורונה, אסור כמעט לצאת מהבית, האוויר הפך להיות כזה שמפחיד לנשום אותו ופתאום הסבתא השמחה הפכה להיות אוכלוסיה בסיכון ונראית
10000 מעטפות שלא הייתי צריכה, פרסום בעיתון שנסגר ממזמן בעשרות אלפי שקלים (הייתי חלשה מידי בכדי להגיד למוכרת המודעות של
לא מעט אנשים שעוברים משבר אישי מחליטים בינם לבין עצמם שאחרי שהקושי יעבור הם יאספו את עצמם, ישנסו מותניים, ישקיעו
נגישות מידע לבעלי מוגבלויות – כל כך הרבה נמצא מאחורי המשפט הזה – חיים שלמים, אחרים מכל מה שאני מכירה
מה זה K.L.T? איך זה עובד? ואיך גם אתה יכול לעשות בהן שימוש כדי לקדם את הקליניקה שלך ולהפוך מאנונימי
כמה נשים שמנהלות עסק פרטי אתם מכירים (לא ניהול בחברה ששייכת למישהו אחר..)? וכשאני מדברת על לנהל עסק ובמיוחד בתחום
יותר מהכל, חשוב לי להעביר למטפל שנמצא בתחילת דרכו העצמאית (אך לא רק!) את אחד המסרים שהחברות הגדולות כבר הבינו
למה לוותר על מישהו אם גם הוא יכול להיות מטופל שלי? בוודאי נתקלתם לא אחת במילה מיקוד – מיקוד לקליניקה
הסביבה שתגרום לך להצליח בקליניקה ברוב המקרים לא תהיה הסביבה הקרובה שלך! דרך ארוכה עוד לפנינו, העצמאים, העסקים הקטנים והמטפלים
שיווק חכם של הקליניקה הוא שיווק המערב פעולות חד פעמיות לצד מהלכים ארוכי טווח. מהן הפעולות החד פעמיות ומהם המהלכים
"הנפשות הפועלות"
טל'/ווצאפ 058-5800680
hanefashothapoalot@gmail.com
כל הזכויות שמורות – ימית אורבין 2020 – 2014
* התכנים המופיעים באתר הינם להעשרה בלבד ואינם מחליפים ייעוץ מקצועי
* כל הזכויות שמורות לימית אורבין | חל איסור להעתיק את התוכן או חלקים ממנו